قاب هاوتصویرهادرمدول های هیلبرت روی*c-جبرهای موضعی

پایان نامه
چکیده

چکیده: در این رساله ابتدا مفهوم c*-جبر را بیان می کنیم سپس با تجزیه وتحلیل دقیق مقاله های on frames in hilbert modules over pro-c*-algebras, projections on hilbert modules over locally c*-algebras. مفهوم c*-جبر موضعی و قاب ضربگرها در مدول های هیلبرت روی c*-جبرموضعی بیان می شود و نشان می دهیم برخی از ویژگیهای قابها در c*-مدول های هیلبرت برای قاب ضربگرها در مدول های هیلبرت روی c*-جبرموضعی نیزبرقرار است. در نهایت نشان میدهیم که نتایج اصلی از قضایای زیرمدول های مکمل داریک c*-مدول هیلبرت برای زیرمدول های مکمل دار یک مدول هیلبرت روی c*-جبر موضعی نیز برقرار است.

منابع مشابه

قاب ها و تصویرها درمدول های هیلبرت روی *c-جبرهای موضعی

چکیده: در این رساله ابتدا مفهوم c*-جبر را بیان می کنیم سپس با تجزیه وتحلیل دقیق مقاله های on frames in hilbert modules over pro-c*-algebras, projections on hilbert modules over locally c*-algebras. مفهوم c*-جبر موضعی و قاب ضربگرها در مدول های هیلبرت روی c*-جبرموضعی بیان می شود و نشان می دهیم برخی از ویژگیهای قابها در c*-مدول های هیلبرت برای قاب ضربگرها در مدول های هیلبرت روی c*-جبرموض...

هیلبرت مدول ها روی c*-جبرهای موضعی فرشه

در این پایان نامه هیلبرت مدول روی c*-جبر موضعی را مورد مطالعه قرار میدهیم و در حالت خاص نشان می هیم اگر a و b دو c*-جبر موضعی باشند و e هیلبرت a-مدول پر باشد و fهیلبرت b-مدول پر باشد در این صورت نگاشت خطی دوسویی l از a به b عملگر یکانی از e به f است اگر وتنها اگر نگاشت lاز a به b با برد بسته وجود داشته باشد بطویکه شرایط زیر برقرار باشد ??(?), ?(?)? = ?(??, ??) , ?(?a) = ?(?)?(a).

قاب های فضاهای هیلبرت

عملگر های تجزیه و ترکیب را به عنوان ابزارهای توانمندی در شنلسایی قاب ها معرفی می کنیم. جمع قاب های یک فضای هیلبرت را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و شرایطی را بیان می کنیم که تحت آنها جمع چند قاب یک فضا، خود قابی برای ان فضا باشد. بالاخص جمع قاب های گابور و جمع دنباله های b-بسل را بررسی خواهیم کرد.

15 صفحه اول

ارزیابی آسیب در اتصالات قاب خمشی به کمک تبدیل هیلبرت- هوآنگ

گذشت زمان و بارهای تصادفی از مواردی هستند که سلامت سازه را مورد تهدید قرار می‌دهند. تشخیص آسیب احتمالی سازه، نقش مهمی در کاهش میزان خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی ایفاء می‌کند. در این نوشتار، روشی برای تعیین موقعیت و شدت آسیب به‌وجودآمده در اتصالات قاب‌های خمشی با بهره‌گیری از ویژگی‌های مودال سازه ارائه شده است. در این روش با استفاده از پردازش شتاب پاسخ ارتعاش آزاد سازه به کمک تبدیل هیلبرتٓـ هوآنگ،...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه لرستان - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023